![]() |
![]() |
![]() |
ValhallaCasino og Ansvarligt Spil
Det skal være trygt og sikkert at spille hos ValhallaCasino, så vi går meget op i, at du skal have let adgang til alt relevant information om ansvarligt spil. Det skal være sjovt og spændende at spille hos os. Vi anbefaler at du læser nedenstående informationer omkring ansvarlighed igennem, inden du opretter en spilkonto, så du har et godt overblik over hvilke muligheder du har, hvis du skulle få brug for hjælp.
Mindreårige (+21)
For at kunne spille på ValhallaCasino.dk skal du være myndig og også være fyldt 21 år. Vi tillader ikke spillere under 21 år og ValhallaCasino.dk verificerer CPR-numre hos CPR registreret og bruger digital signatur til alle registrerings- og log ind forsøg. Såfremt du er under 21 år gammel, vil det ikke være muligt for dig at oprette en spilkonto. Hvis du har mistanke om, at en mindreårig spiller hos os, bedes du venligst tage kontakt til vores kundeservice på support@VahallaCasino.dk, så vi kan undersøge sagen nærmere.
Spilkonto
Det er kun muligt at oprette én spilkonto pr. CPR-nummer på ValhallaCasino.dk. Dette gælder også, selvom du har lukket din spilkonto midlertidigt, permanent eller sat den på pause. Det er ikke muligt at oprette en spilkonto hos ValhallaCasino.dk, uden brugen af et gyldigt CPR-nummer.
Sikkerhed
Din online sikkerhed er meget vigtig for os. Du kan være forsikret om, at vi overholder alle foranstaltninger og gennemfører det bedste indenfor online sikkerhed. Vi leverer det samme sikkerhedsniveau, når der bliver overført midler, som finansielle institutioner gør. Alle informationer sendt til og fra ValhallaCasino.dk er krypteret med 256-bit Secure Socket Layer (SSL) teknologi. SSL certifikatet som vi benytter er udstedt og verificeret af GeoTrust. Det betyder at alle informationer som går igennem ValhallaCasino.dk, ikke kan blive afluret af tredjepart.
Transaktioner
Hos ValhallaCasino.dk kan du under 'Min Konto' - 'Transaktioner', finde en detaljeret oversigt over alle finansielle og spilhistoriske transaktioner foretaget på din spilkonto. De er fordelt under overskrifterne Overførsler, Udbetalinger og Spilhistorik. Det er vigtigt at holde øje med transaktionsaktiviteten på din spilkonto. Hvis du mener, at din spilkonto er blevet misbrugt af tredjeperson, skal du straks kontakte vores Kundeservice på support@ValhallaCasino.dk og vi vil undersøge sagen nærmere hurtigst muligt. Du bedes i en sådan henvendelse give en detaljeret beskrivelse og medsende skærmbilleder af den aktivitet du ikke mener, du selv har foretaget på din spilkonto.
Begrænsninger
Hos ValhallaCasino.dk skal du med din kontooprettelse, fastsætte en begrænsning for overførsler, som matcher det forbrug du ønsker at spille for pr. dag, uge eller måned. Begrænsninger for overførsler er et effektiv og værdifuldt værktøj, der er med til at forsikre, at du kan styre dit forbrug. Når du har fastsat din begræsning, træder den i kraft med det samme for den valgte periode.
Eksempel: Hvis du har fastsat en begrænsning på 1.500 kr. dagligt, og først overfører 750 kr. og derefter yderligere 500 kr., vil din resterende daglige grænse være på 250 kr. Så snart 24 timer er gået vil din begrænsning blive nulstillet og du vil igen kunne overføre op til 1.500 kr.
Herefter har du under 'Min Konto' - 'Overførselsgrænse' muligheden for, at sænke eller forhøje din begrænsning. Dog anbefaler vi at du tænker dig godt om, uanset om du ønsker at sænke eller forhøje din begrænsning, før du fastsætter en ny begrænsning. Når du forhøjer din begrænsning, går der 24 timer før den træder i kraft. Ønsker du derimod at sænke din begrænsning til et lavere beløb, træder din nye lavere begrænsning i kraft med det samme.
Hvis du ønsker at fjerne en begrænsning for din valgte periode, for at sætte en ny begrænsning for en anden periode, vil der gå 24 timer før den træder i kraft. Det er ikke muligt at fjerne en begrænsning, uden at have en anden begrænsningsperiode aktiveret.
Konto på pause
Hvis begrænsningerne du har fastsat på din spilkonto for overførsler, ikke har den ønskede effekt og kontrol, anbefaler vi at du sætter din spilaktivitet og konto på pause. Under 'Min Konto' - 'Begrænsninger' tilbyder vi forskellige værktøjer, til at hjælpe dig med at sætte din konto på pause:
- 24 timer cool-off
- 30 dages midlertidig udelukkelse
- Permanent udelukkelse
Hvis en 24 timers cool-off periode eller midlertidig selvudelukkelse på 30 dage ikke passer dine behov, kan du selv vælge længden på din selvudelukkelse, denne skal være på minimum 30 dage. Her skal du kontakte vores Kundeservice via e-mail på support@valhallacasino.dk eller live chat med den specifikke dato for, hvornår du ønsker at genåbne din spilkonto.
Hvis du har aktiveret en cool-off periode eller midlertidig udelukkelse hos ValhallaCasino.dk, er det ikke muligt at genåbne din spilkonto under den valgte periode. Når en spilkonto er lukket, er det kun muligt at logge ind og foretage en udbetaling af evt. indestående saldo. Det er ikke muligt at spille eller foretage overførsler, før cool-off eller udelukkelsesperioden er overstået.
ROFUS
Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS), er et register over alle spillere i Danmark, der ønsker at udelukke sig midlertidigt eller endeligt fra, at kunne spille online spil i Danmark. Registret er placeret hos Spillemyndigheden, der har ansvaret for at føre registret. Hvis du som spiller ønsker at lade dig registrere i ROFUS, skal det gøres via Rofus.nu. Ved brug af ROFUS skal du give udtrykkeligt samtykke til optagelsen i registret og bekræfte med digital signatur. Hvis du er blevet optaget i registret for selvudelukkede personer som endeligt udelukket, kan du tidligst et år efter optagelsen i registret, anmode Spillemyndigheden om at blive slettet fra registret.
StopSpillet
D. 2. januar 2019 lancerede Spillemyndigheden hjælpelinjen StopSpillet, der har til formål at hjælpe, hvis du føler, at du har problemer med spil eller hvis du kender en der har problemer med spil. Spillemyndighedens hjælpelinje StopSpillet er for spillere, pårørende og fagpersoner, som søger rådgivning og afklaring vedrørende uhensigtsmæssig spilleadfærd og spilafhængighed. Igennem StopSpillet kan du få hjælp til blandt andet professionel, uvildig og fortrolig rådgivning om ansvarligt spil, afklaring af problematisk spilleadfærd samt ikke mindst vejledning om behandlingsmuligheder.
Ring til StopSpillet på +45 70222825 inden for åbningstiden, mandag til torsdag mellem 9:00 og 21:00, samt fredag mellem 9:00 og 17:00. Læs mere om dette tilbud på Spillemyndighedens hjemmeside under StopSpillet.dk.
Behandlingssteder i Danmark og Grønland
Vi har samlet alle behandlingsteder i Danmark og i Grønland, som også kan findes på Spillemyndighedens hjemmeside her. Bemærk venligst, at behandlingsstederne er selvstændige institutioner og hører ikke under Spillemyndigheden. Oversigten forneden og via linket giver et overblik over alle gratis behandlingssteder for spilafhængighed, med statsstøttede behandlingstilbud:
København:
AlfaRehab København
Sankt Kjelds Plads 12, 2. sal
2100 København Ø
Behandlingscenter Tjele København
Vester Voldgade 96, 3
1552 København V
Center for Ludomani København
Nørregade 28D st.
1165 København K
Ludomaniklinikken Mindwork
Vesterbrogade 31, 1. sal
1620 København V
Esbjerg:
Center for Ludomani Esbjerg
Huset Havnegade 62
6700 Esbjerg
Hillerød:
AlfaRehab Hillerød
Helsingørsgade 8C
3400 Hillerød
Kolding:
Behandlingscenter Tjele
Mazantigade 5
6000 Kolding
Odense:
AlfaRehab Odense
Vestergade 48, 4 th.
5000 Odense C
Center for Ludomani Odense
Østergade 42
5000 Odense C
Klinik for Ludomani
Arbejds- og Miljømedicinsk Klinik
Odense Universitetshospital
Kløvervænget 3, Indgang 138
5000 Odense C
Aalborg:
AlfaRehab Aalborg
Vesterbro 16-18
9000 Aalborg
Behandlingscenter Tjele Aalborg
Adelgade 2
9000 Aalborg
Aarhus:
Behandlingscenter Tjele Aarhus
Hack Kampmanns Plads 1
8000 Aarhus C
Center for Ludomani Århus
Gammel Munkegade 6D st.
8000 Aarhus C
Forskningsklinikken for Ludomani
Aarhus Universitetshospital
Palle Juul-Jensens Boulevard 11
Indgang A, Plan 2, A203
8200 Aarhus N
Ringsted:
Ludomaniklinikken Mindwork
Garnisonen 42
4100 Ringsted
Grønland:
Allorfik - Videncenter om Afhængighed
Niels Hammekensvej 41
Postboks 4323
900 Nuuk
Blokering af hjemmesider med uønsket eller upassende indhold
Det er muligt for dig at blokere hjemmesider med uønsket indhold, eksempelvis hjemmesider der udbyder spil om penge, da du på den måde automatisk kan begrænse eller helt stoppe din adgang til spil online. Dette gøres ved at installere et filtreringsprogram, som kan benyttes til at blokere bestemte typer indhold. Yderligere kan nogen af disse programmer også blokere for online reklamer fra spilleselskaber. Se mere her:
Bemærk at disse sider og programmer er ejet af tredjepart, og at ValhallaCasino har ikke kontrol over sidernes indhold. Derfor kan valhallaCasino ikke tage ansvar for sidernes indhold og softwarens funktionalitet.
Links til Ansvarligt Spil
Spillemyndigheden
Spillemyndigheden er ansvarlig for kontrol og udstedelse af licenser til spil i Danmark og er en selvstændig instans under Skat. Spillemyndigheden varetager al kontrol relateret til spil i Danmark. ValhallaCasino.dk har licens til at udbyde spil i Danmark og er underlagt kontinuerlig kontrol af Spillemyndigheden i Danmark.
For yderligere oplysninger vedrørende Spillemyndigheden, se venligst Spillemyndighedens hjemmeside.